Gratis ELITE proeflenzen Bestel nu

Terugbrengen

Vision Direct.nl staat volledig achter haar producten, procedures en medewerkers. Maar dat betekent niet dat we alles altijd perfect doen.

Wij doen je daarom de volgende toezeggingen:


  • - Je mag een product binnen 14 dagen na ontvangst retourneren als je er niet helemaal tevreden over bent zolang de verpakking ongeopend en onbeschadigd is. Je krijgt dan van ons het volledige aankoopbedrag terug, uitgezonderd van de verzendkosten.

  • - Als wij je het verkeerde product hebben geleverd of als het product tijdens de verzending beschadigd is, vergoeden wij alle kosten, inclusief verzend- en retourkosten, of zorgen wij dat je zo snel mogelijk het door je gewenste product alsnog geleverd krijgt.

  • - Indien je lensrecept is veranderd terwijl je nog in het bezit bent van door ons geleverde lenzen, kan je die terugsturen en zullen wij de kosten vergoeden, als de verpakkingen ongeopend en onbeschadigd zijn. Deze regeling geldt gedurende 3 keer de normale verbruiksperiode (d.w.z. een zending contactlenzen voor 3 maanden kan gedurende maximaal 9 maanden worden geretourneerd).

  • - Zodra wij je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd (dit kan 2 werkdagen in beslag nemen) zullen wij je binnen 7 werkdagen terugbetalen

  • Hoe werkt het?


    • Let op: Wij accepteren geen losse blisterverpakkingen. Voor de vervanging berekenen wij de normale verzend- en verpakkingskosten. Schrijf op de buitenkant van de verzending (dus niet op de verpakking van de lenzen zelf) het bestelnummer en stuur, indien mogelijk, een korte begeleidende brief en een kopie van de factuur of pakbon mee bij je retourzending .
    • Stuur je pakket naar: Vision Direct, Antwoordnummer 42028, 1020 VB, Amsterdam, Nederland

    Niet gevonden wat je zocht? Neem contact met ons op.