Heb je de verkeerde lenzen besteld of is je sterkte veranderd? Geen probleem: je hebt bij ons altijd een bedenktermijn van 365 dagen op je contactlenzen. Retourneer de lenzen binnen 365 dagen in de originele en onbeschadigde verpakking. We betalen je dan het bedrag voor de lenzen terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht. Of we voegen het geld als winkeltegoed toe aan je account. Meer weten? Lees dan alle informatie over onze 365 dagen bedenktermijn.
Je kan de producten gratis terugsturen naar:
Vision Direct BV
International Business Reply Number
I.B.R.S. / C.C.R.I Numéro 42028
1020 VB AMSTERDAM
PAYS-BAS / THE NETHERLANDS
(Gebruik hiervoor het adreslabel op het retourformulier)
Als je je ogen laat opmeten en je sterkte is veranderd, stuur dan gerust je overgebleven lenzen, ongeopend en in het oorspronkelijke, onbeschadigde doosje, terug en we betalen je geld terug. Dit op voorwaarde dat je dit doet binnen zes maanden nadat je de lenzen hebt gekocht. Uiteraard leveren we je graag vervangende contactlenzen met de juiste sterkte.
Heb je iets verkeerds besteld en je wilt de bestelling wijzigen of annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantendienst. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 9.00 uur tot 17.30 uur op 0800 72171, via online chat of e-mail: service@visiondirect.be
Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Dit betekent dat het product deugdelijk moet zijn en doet wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten. Als je aanspraak wilt maken op onze garantie, neem dan contact op met onze klantendienst en we helpen je graag verder.
Het Europees modelformulier voor herroeping vind je hier terug.